عشق،جدایی،تنهایی


عشق،جدایی،تنهایی





درد و دل


آثار بجا يك عاشق


نويسنده



دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :


لوگوي دوستان


كد جاوا :

من و تو

 فرشته ی زیبای من,سلام 

 

باتو هستم

 

آری با تو

 

تویی که برایم زندگی را معنا کردی  

 

تویی که به رویاهایم جان دادی  

 

تویی که امید را در من رویاندی  

 

تویی که عشق را به من آموختی  

 

دوستت دارم به اندازه تمامی لحظاتی که باهم گذراندیم  

 

به اندازه تمامی لحظه هایی که با هم شاد بودیم و خندیدیم

 

به اندازه تمامی لحظاتی که سر بر شانه هم گریستیم

 

مرا ببخش

 

به خاطر لحظه های که تو را ندیدم وفراموشت کردم

 

می دانم تو همیشه بخشنده بودی

 

همیشه مهربان بودی

 

همیشه به من ,به دنیا و به ... 

 

لبخند زدی  

 

اما من ...  

 

می خواهم جبران کنم  

 

هیچ وقت تنهایت نخواهم گذاشت  

 

دوستت دارم  

 

آری ,فریاد میزنم ومیگویم دوستت دارم

 

وای به روزی که آینه روبرویم بشکند

 

ومن دیگر نتوانم تو را ببینم

 

اي تو فرشته قلب شکسته من 

 اي تو گلدسته اين دل عاشق من

به خداوندي خدا دوستت دارم

اي تو زيباترين زيبايي  اي روياي بيداري

به خداوندي خدا دوستت دارم

اي بيقرار دلم اي تک درخت دشت سرخ 
به اين لحظه هاي مقدس عشق قسم دوستت دارم

اي آنکه چشمه هاي زيبايت باراني است

اي تو که روحت شادابي است

و رگهايت از خون محبت جاري است 

 به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

اي مست اين جان خسته من اي چشمه جوشان اين قلب  بي طاقت من

اي مهتاب من  اي ماه من اي هستي من

اي شبهاي بي تابي من به آن چهره مقدس عاشقانه ات 

 قسم دوستت  دارم

اي ساحل اميدم اي موج بي قرارم اي کوه پر غرورم

اي سبزي بهارم به همين چشمان پر اشکت

 قسم دوستت دارم

به آن اشکهاي پاکت قسم که دوستت دارم

اي زندگي من  اي آغاز من  اي فرداي من 

 به همان لحظه ديدارمان قسم دوستت دارم

 نمي دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بيان کنم 

 تا تو باور کني که دوستت دارم

بيشتر از هر زماني بيشتر از هر لحظهاي تو را مي خواهم و

 براي شنيدن صدايت  براي ديدن آن چهره

معصوما نه ات بيشتر از هر لحظهاي بيقراري مي کنم .

عزيزم دوستت دارم 

 ولي باز مي گويم

 دوست داشتن به عمل هست نه به  گفتن

 

کفش هایم را گم کرده ام دیشب که به خوابت آمدم تا بگویم

     دوستت دارم

باید همان اطراف باشد کنار تختت آنجا بود که از پایم بیرونشان آوردم و

     در کنار تو خوابیدم

سرم را نزدیکت آوردم و در گوشت نجوا کردم که هنوز 

  دوستت دارم

شاید وقتی من خواب بودم ام تو گفش هایم را پوشیده ای و به خواب او رفته

  ای تا بگویی که هنوز

   دوستش داری.....

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: <پیمان,,,نگین> مورخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, در ساعت: 19:33
|+|


Template By : www.TakTemp.com


bahar20

نگین

bahar20

http://bahar20.loxblog.com

عشق،جدایی،تنهایی

من و تو

عشق،جدایی،تنهایی

وقتی تو نیستی نه هست های ما چونان که بایدند نه باید ها مثل همیشه آخر حرفم و حرف آخرم را با بغض میخوانم عمریست لبخند های لاغر خود را در دل ذخیره میکنم باشد برای روز مبادا اما در صفحه های تقویم روزی به نام روز مبادا نیست آن روز هرچه باشد روزی شبیه دیروز روزی شبیه فردا روزی درست مثل همین روزهای ماست اما کسی چه میداند شاید امروز نیز روز مبادا باشد عاشقی جرم قشنگی است به انکارش مکوش

عشق،جدایی،تنهایی

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog